Translate

понеділок, 26 квітня 2021 р.

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картини

 У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картини

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картиниФото: Суспільне. Дніпро

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій Іван Тищенко презентує свої картини. Писати полотна чоловік почав після подій Революції Гідності. В експозиції представлено три роботи, які ідейно об’єднані між собою. 


Іван Тищенко – доброволець «Самооборони Майдану». Брав участь у Революції Гідності, їздив на оборону Криму. Тоді, розповідає, у нього виникло бажання відтворити свої емоції на полотні. Свою першу картину написав у 2014 році, не маючи спеціальної художньої освіти. Це, говорить, для нього краща реабілітація.

"Мені допомагає для реабілітації наша пісня, саме українська пісня, яка мене, і не тільки мене, призвела до захисту наших терен. Я коли працюю, я завжди співаю, завжди слухаю музику. Я просто коли пишу, я сам себе зрощую як особистість, своє особисте зростання, до того, як беруся вже за фарби і пензель, і саме під час", – говорить Іван Тищенко – художник.

Зараз роботи Івана Тищенка презентують на виставках у Європі та США. У Дніпрі його полотна представлені у Музеї боротьби за Україну. В експозиції «Емоція на кінчику пензля» три картини.

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картиниФото: Суспільне. Дніпро

"Намагаюся звернути глядача до самого себе через виникнення запитання "що там є?", а потім запитання до себе "що я там бачу?" і далі "що я бачу в собі, що я бачу через свій досвід?". Тобто, там відзеркалюються самі глядачі.", – говорить Іван Тищенко – художник.

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картиниФото: Суспільне. Дніпро

Художник Іван Тищенко

Формував експозицію директор музею Олег Черненко. Говорить, взяв три полотна, котрі об’єднані між собою емоціями.

"Для звичайної виставки різнопланові вийшли, але саме емоція об'єднала їх всі три в одну виставку, бо кожна викликає певну емоцію і без відгуку від неї людина просто не може відійти", – говорить Олег Черненко  директор Музею боротьби за Україну.

Роботи Івана Тищенка будуть представлені у музеї до кінця місяця. Потім їх замінять на картини, написані іншими добровольцями. За словами директора музею, у такий спосіб планують знайомити містян з творчістю людей, які обороняють Україну.

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картиниФото: Суспільне. Дніпро

У Дніпрі, у Музеї боротьби за Україну, учасник бойових дій презентує свої картини

Немає коментарів:

Дописати коментар